
بالاخره من و وحیدم بعد از کلی اتفاقای جور واجور بهم رسیدیم و نصف راهو امدیم البته فعلا عقد کردیم وحیدم امیدوارم بتونیم برای همدیگه خوب باشیم تمام روزای جدایی و سختی رو یادمون نره امیدوارم هیچوقت از اینکه اومدیم تو زندگی هم پشیمون نشیم یعنی کاری نکنیم که پشیمون بشیمxa0 خیلی دوست دارم وحید تمام سعیمو میکنم که اون چیزی بشم که تو میخوای عشق من امیدوارم که جلوت سرافراز باشمعاشق همیشگیت زهرا ...
ادامه مطلب
کاری که همیشه وحید میکنه...
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب
امسالxa0 نشد روز تولدت بیام تو وبلاگمون و برات بنویسم ولی خدا رو شکر که روز تولدت پیشت بودم گل نازم. زهراجانم همیشه دوست دارم. تولدت مبارک. راستی روز عشق هم نزدیکه با اینکه ما پیشاپیش به استقبالش رفتیم و این روز رو زودتر جشن گرفتیم . روز عشق مبارک تمام زندگیم.. زهرای مهربونم دوست دارم. xa0 xa0...
ادامه مطلب