هیچی نگو ...صدای تو را باد هم نباید بشنود ...تمام وجود تو مال من است ...!مردم میگویند حسودم!تو میگویی دیوانه اماما من عاشقم! بگذار هر چه میخواهند بگویند!عشق، حسادت، دیوانگی ...تو بخند تا ببینی چطور برایت جان میدهم!...